Skip to main content

Bibliocarreras Responsabilidad Social


Space devoted to the aculty of Social Responsability, containing information, resources, and services that support study and research in this area.

 

Lilian Verónica Rivera López
Ext. 8451
North Campus
GO TO THE Faculty

BASIC BIBLIOGRAPHY
Responsabilidad Social y Sustentabilidad
Castka, P., & Balzarova, M. A. (2007). A critical look on quality through CRS lenses. International Journal of Quality & Reliability Management. International Journal of Quality & Reliability Management.
Báez M., Tapia A., & Rodríguez, A. (2003). Alcances y Limitaciones de las Intervenciones Alimentarias en México. Red Investigación en Salud.
Judge, T. A. & Robbins, S. P. (2017). Comportamiento organizacional. (17a. ed.). Pearson.
Horngren, C., Sundem, G., Stratton, W. (2006). Contabilidad administrativa. Pearson.
Saren, M. (2007). Critical marketing: Defining the field. Butterworth-Heinemann.
Kotler, P. (2016). Dirección de marketing. (15th ed.). Pearson Educación.
Dowty, Rachel A. and Barbara L. Allen. (2011). Dynamics of Disaster. Lessons on Risk, Response and Recovery. Earthscan.
Santacoma, J.F. (2011). Economía y humanismo cristiano, una alternativa de la actividad económica. Publicaciones Deusto Digital.
Parkin, M. (2018). Economía. Pearson.
Ruiz Velasco, S. E. (2007). Educatrónica. Innovación en el aprendizaje de las ciencias y la tecnología. Díaz Santos.
Stallings, B. (2006). Financiamiento para el desarrollo. América Latina desde una perspectiva comparada. Naciones Unidas – CEPAL.
Van Horne, Wachowicz, J. M., & González Osuna, M. A. (2010). Fundamentos de Administración Financiera. Pearson Education.
Armstrong, G. & Kotler, P. (2017). Fundamentos de marketing. (13a. ed.). Pearson Educación.
Sangri, A. (2014). Introducción a la mercadotecnia. GrupoEditorial Patria.
Blanchard, O. (2017). Macroeconomía (7a. ed.). Pearson.
Render, B., Stair, R. M. y Hanna, M. E. (2016). Métodos cuantitativos para los negocios (12a. ed.). Pearson educación.
Ovejero, A. (2018). Psicología social: algunas claves para entender la conducta humana. Biblioteca Nueva.
Wilcox, Cameron, G. T., & Xifra, J. (2012). Relaciones públicas, estrategias y tácticas. (10a ed.). Pearson.
Navarro, F. (2020). Responsabilidad social corporativa. Teoría y práctica. ESIC.
Reyes Ponce, M. D. L. & Jones, G. R. (2013). Teoría organizacional, Diseño y cambio en las organizaciones (7a. ed.). Pearson Educación.


Also follow us on:

TwitterInstagramTikTokCanal de YouTube de BibliotecaSpotify en Biblioteca

 

Bibliohertz